دانلود بازی شیوع معضل Scourge Outbreak
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی های فوق فشرده و کم حجم و آدرس king-destructive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 یکی از بازی های جدید ساخته شده در سال 2014 توسط UFO Interactive Games است که در سبک اکشن و شوتر سوم شخص برای PC طراحی و عرضه شده است. شخصیت اصلی این بازی دختری به نام Echo Squad است که مهارت بسیار خوبی در تیر اندازی دارد و به همراه 3 شخصیت دیگر به Nogari Island سفر می کنند تا ماموریت های خود را به اتمام برسانند. برای شروع از سلاح های معمولی استفاده می کنید تا با راه و روش تیراندازی را به خوبی فرا بگیرید و در کنار دوستان به جنگ با دشمنان بروید. دانشمندان به تکنولوژی جدید و بسیار خطرناکی در بازی Scourge Outbreak دست یافته اند و افرادی از این تکنولوژی به نفع خود استفاده کرده اند و حال شما با موجودات شبیه به فضایی ها و جهش یافته ای مواجه هستید.

حقیقت از اول بازی به هیچ وجه معلوم نیست و از علل اتفاقاتی که در این سرزمین می افتد اطلاع نخواهید داشت. پس از پشت سر گذاشتن مراحل در Scourge Outbreak و به مرور زمان در جریان اتفاقات قرار می گیرید و بیش از پیش برای نابودی دشمنان تلاش خواهید کرد. لباس هایی که به تن دارید، فوق پیشرفته هستند و از صدمات سطحی به طور کامل جلوگیری می کنند ولی باید از حملات پی در پی دشمنان خود را در امان نگه دارید و پشت اجسام پنهان شوید و در فرصتی مناسب تیراندازی کنید. سیر تکامل سلاح ها بسیار سریع عمل می کند و در اواسط بازی، صاحب سلاح های فوق پیشرفته می شوید که تنها با یک شلیک چندین دشمن را از پای در می آورد. قیمت Co-op یا چند نفره بودن بازی Scourge Outbreak از دیگر ویژگی های بارز آن محسوب می شود که حداکثر 8 نفر می توانند به صورت Multiplayer با یکدیگر به نبرد بپردازند. گیم پلی بازی نیز بیش از 6 ساعت به طول می انجامد و طراحی آن تقریبا مناسب است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor : Intel Core 2 Duo / AMD Athlon X2
RAM : 2 GB
Graphics : NVIDIA GeForce 7900 GS / ATI Radeon HD 2600 Pro256 MB
DirectX : 9.0c
Hard Drive : 4 GB free space

 

.حجم تقریبی : 2.4 گیگابایت

 

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد : www.freegames.ir

 

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت 1 : Direct Link

پارت 2 : Direct Link

پارت 3 : Direct Link

آموزش نصب :

تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های پوشه Redist را نیز نصب کنید.

- قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید

 


نظرات شما عزیزان:

Tiam
ساعت12:19---22 فروردين 1393
aLiiiii:x:x:x

پسرک تنها
ساعت12:10---22 فروردين 1393
عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 فروردين 1393 ] [ 10:51 ] [ نیمـــا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 182516
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1